Monday, March 8, 2010

Tomatskalle

Det är jag det! Av någon konstig anledning kan jag inte svettas när jag är på gymmet utan min skalle blir rödare än en tomat av hettan (inte överdrivet)! Av denna anledning tycker jag att det är en bättre ide att gå på gymmet efter jobbet och inte före. Dock blev skallen så röd att jag skämdes alldeles för mycket för att åka buss så jag fick minsann gå hem efteråt.

Detta var nog en bra ide eftersom jag fick en anledning till att leka med en app i mobilen. Gps som beräknar var och hur snabbt man går. Tydligen är det 4 km hem som jag gick på 35 minuter. Medelhastigheten var runt 9 min Per kilometer. Bra att veta eftersom jag efter ett skoköp inte har råd med en ny bussbiljett förrän torsdag.

På väg hem gick jag förbi vårt nybyggda grannhus där man tyckte det var en bra ide' att plantera en gräsmatta på sidan av huset istället för nedanför på marken. Vet inte riktigt om jag tycker om detta eller inte..



No comments:

Post a Comment