Wednesday, March 10, 2010

Härlig överraskning!

I går när jag kom hem från jobbet hade jag ett brev från Posten i brevlådan om ett paket jag var tvungen att hämta ut. Härligt tänkte jag och har hela dagen idag trott att det är mamma som har skickat ner lite tidigt påskgodis! Dagen har segat sig fram och så fort klockan slog fyra flög jag ut genom dörren för att hämta ut mitt hemliga paket.

Gubben på Posten började leta bland ett par små små kuvert och till min besvikelse fick jag inte en stor blå Box som jag hade föreställt mig. Dock blev jag glatt överraskad när han lämnade över ett kuvert från immigrationsverket!! Grattis till visumet står det! Man tackar :) nu får jag stanna i Australien hur länge jag vill och om några år får jag bli medborgare! Jag har redan lagt champangen på is för här ska firas!




1 comment:

  1. Grattis igen! Det har ska verkligen firas. Kanske med high tea pa qvb? Bubbelvarianten naturligtvis.

    ReplyDelete