Monday, March 15, 2010

Arg som ett bi

Något jag inte förstår mig på är hur vissa människor inte verkar ha någon arbetsmoral. Alls. En kille på mitt jobb jobbar natt och verkar tro att han kan komma och gå som han vill utan några konsekvenser. Han verkar inte heller förstå att om han inte dyker upp till jobbet så måste antingen jag eller en annan kille jobba åt honom och schemat för alla 7 andra anställda måste göras om. Väldigt svårt när man får två dagars förvarning. Nä jag kunde spenderat mina 3 timmar på något bättre än att ringa runt för att få någon annan att jobba denna vecka. Arg.

Efter elva timmars jobb åkte jag hem och Försökte varva ner istället. Lite gott te, tunnbröd samt Att både beställa kläder från h&m och byta ansikten på syskonen gjorde mig nästan på bra humör igen!





Therese ansikte behövdes inte ens bytas, hon ser rädd ut nog som det är.

No comments:

Post a Comment