Friday, April 2, 2010

Svarta tröjor

Jag börjar jobbet tidigast så jag brukar vara snäll och inte tända lampan när jag vaknar. Jag får därför leta kläder i mörkret vilket betyder att jag brukar få fram en blandad kompott då jag inte kan hitta kläderna jag vill ha på mig. Vad jag däremot brukar hitta är svarta tröjor. Inte en två eller tre, nej garderoben kryllar av dom och jag hittade minst tio imorse! Jag börjar tro att det är en liten hustomte som smugglat in dom där för det skulle väl inte kunna vara jag som köpt en svart cardigan då jag redan har två lika dana ? (och då menar jag LIKA DANA- från samma affär). Förra veckan hade jag en på mig från frk (?) som jag trodde jag lånat från en vän- men ack nej. Den är tydligen min. Idag är det en från kookai som jag ändå måste lånat ? Om någon saknar en svart tröja så vet du vart den finns! Jag har från och med idag köpstopp av svarta tröjor.



No comments:

Post a Comment