Tuesday, April 13, 2010

Fladdermus tid

Vem har lust att gå och sova då det är ett underbart höstväder ute? Strålande sol och lite lite kyligt i luften. Det är ju tisdag och då ska det ju vara sushi och bio som gäller- inte mörka parsienner och toast. Har precis slutat ett nattskift för andra dagen i rad. Klockan är redan elva och jag skulle gått hem kl sju! Tiden räcker visst inte till ibland. Jag trodde visst inte att jag kunde jobba natt då jag alltid är så trött, men idag fick det utmärkt ! Killen jag tränar upp gjorde allt själv så jag fick hela natten på mig att göra mitt eget jobb. Lite vimsig blir jag dock då min skalle inte fattar att det var måndag när jag började jobba och tisdag när jag slutade. Hem och sova för att sen vakna upp på samma tisdag. Förvirrande minst sagt.

No comments:

Post a Comment