Sunday, October 31, 2010

Attans

Jag hade precis skrivit ett långt inlägg och så försvann det. Inte glad.. Jag trodde jag hade lagt upp en massa bilder den senaste tiden men ack så fel jag hade.. Därför får det bli en blandad kompott från den senaste månaden nu istället.

Maria och Brett gifte sig i September. Ett underbart vackert bröllop! Tyvärr är detta den enda bilden jag har...




Dagen efter blev det shopping och glass. Precis vad man behöver efter en sen kväll!







I October bar det av till ett annat bröllop. Denna gång i Hunter Valley. Mycket vin blev det. Tyvärr var det iskallt och blåsigt, men det var riktigt fint ändå.







Bröllopet var på en Fredag, så lördagen spenderades med BBQ i ett hus som några vänner hade hyrt. Jag vill verkligen åka tillbaka dit igen då huset var så mysigt som ett hus i Hunter kan bli. Öppen spis, bbq, stort kök och veranda med utsikt över vinodlingarna.



Jag försökte även leka hjälte då jag hittade en groda i en av vingårdarnas toalett. Dock vägrade han ta emot min hjälp och dök ner i röret istället... Jag hoppas han mår bra iallafall. Han verkade inte bli räddad i alla fall så han får skylla sig själv.

No comments:

Post a Comment